8.23.2013

5 On Friday


1. I am exhausted, I don't really know how I am typing right now. Today isn't my Friday, tomorrow is. Which is Saturday so then I just have to wait another week for my Friday. ugh.

2. I think I've been fighting a summer cold for about 2-3 weeks now. I strongly believe I haven't come down with the cold thanks to Emergen-C! I take one every single morning and then if I'm feeling crappy I will usually take another one in the afternoon! Seriously, nurses, teachers- take this stuff!

3. I helped a friend move on Tuesday and put her new room & apartment together, but now I have decorating fever. I want to re-do everything. The kitchen, our bedroom, our bathroom. AH! Make it stop!
She did this above her bed except with a "M" in the frame, now I wanna re-do a wall.

4. BODIES.
About 6-7 years ago this exhibition was in NC and my dad went but I never did, mistake. While I was in NY a few weeks ago the exhibition was there, I still didn't go, mistake #2. 
My mom and family went and apparently I missed out on the most amazing thing ever. My mom bought me a DVD of the exhibit and I have never watched something so incredible. The DVD explains the body on another level, I never learned it like this in A&P! I mean these are HUMAN bodies that have been preserved for science and my viewing pleasure. I was glued to the TV last night. If you are in the medical filed I highly suggest to go see the exhibit or get the DVD. If you live near me and wanna see it, i'll let you borrow it!

5. I feel like I'm gonna need this dress STAT. Oh the possibilities! 




7 comments:

  1. I've seen the bodies 3 times (in 3 states!) it is so cool! It's pretty amazing!

    and I love that dress.

    ReplyDelete
  2. That dress is fantastic! The color is so great!

    I haven't ever seen Bodies, but I've heard such great reviews on it. It's definitely on our list if it ever comes close to us!

    ReplyDelete
  3. I've been taking sooooo much emergen-c lately. Def fighting a cold :(

    ReplyDelete
  4. I miss you but have been seeing all your posts about how busy you are lately! Let's get together when things slow down!

    ReplyDelete
  5. Bodies is totally bananas! I remember when it first opened, I drove 3 hours to the city to see it. Totally blew my mind. Although I remember there being a lot of controversy and mystery as to how they actually got the bodies themselves (possible political prisoners!? - very dramatic).

    Anyway, found you through the 5 on Friday linkup, cute blog :)

    jess
    Quaintrelle

    ReplyDelete

Thanks for the comment! I love to hear what my readers think, each comment means so much to me! xoxo